Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Wednesday, October 20, 2010

berbahagia lah kau *&%$#!!!

Nie beg kesayangan aku yg Cik Wade belikan..tapi da kene cilok ngan si &^%$*!!  

nie nk story sket pasal beg kesayangan aku...satu hari tue,aku ngan Cik Wade g la bershuping kat mlake.da penat bershuping,aku terase nk g pantai plak..Cik Wade pon dgn senang hati bwk aku g pantai puteri..sampai maghrib kitorg lepak tepi pantai tuu...nk dijadikan cerita,kitorg singgah sembahyang maghrib kat area situ...tgh aku sujud,beg aku nie kene cilok ngan sorang budak nih!!aku terperanjat arr,yg klaka nye aku ngan sorg mak cik nie g keja die dgn bertelekong n berkaki ayam...huhuhu...aku da nanges2 da,Cik Wade da membebel kat aku coz die da pesan sebelom tue xyah bwk beg tue..tp aku nk gak..seb bek hp ngan duit dlm poket sua..kitorg g wat report kat balai polis tanjong keling...aku nanges jew sepanjg perjalanan..mane x,beg tue br jew beli,ditambahkan lagi cik wade plak yg membelinye...plg penting,beg duit,ic n lesen dlm tue!!pastu beg makeup,payong love...arghhhhhh,special edition tue,payah nk carikkkk!!!!!
besok nye cik wade bwk aku g pej pendaftaran n jpj mlake..pastu die beli kan aku beg baru.....die memang sentiase ade untuk aku...dulu,duit aku ilang RM50 kat bazar ramadhan,die gak yg ganti...syg sgt2 kat abang:D
tok mamat yg mencilok beg aku tuh,kat masjid pon ko ley wat keje kan...berbahagie ler ko bile wat aku mcm nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........................

No comments:

Post a Comment