Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Monday, October 4, 2010

I'm yours!!!!!!!!!!

25 Sept 2010
Hari nie aku ngan Wade akan ditunangkan...gembirenye hati nie xdpt nk gambarkan..Alhamdulillah,wlupn cinta kami baru menjangkau 7bln,aku bersyukur cinta ini direstui oleh kedua pihak..aku xsangke secepat ini kami akan disatukan..Ibu syg sgt kat Wade..da mcm anak sendiri..ibu ckp dari hari pertama aku bwk dia jumpe family aku,ibu tau die ikhlas n mampu tok menjage aku nnt..tu sebab ibu xbyk soal dan restu hubungan ini..ayah plak,sentiase merestui pilihan anak2nye..umi n abah pon mcm tue jugak,baik sgt melayan aku..aku skang da dpt rase kasih sayang dari 5org yg penting dlm hidop aku- ayah,ibu,umi,abah n Wade!!time kasih ayah,abah,ibu n umi sebab merestui cinta kami..sesungguhnya padaMU tuhan,aku bersyukur kerana kau mengurniakan aku seorg insan yg mampu membuatkan aku ke jalanMU..kau berkatilah hubungan ini,semoga kasih sayang n cinta ini berkekalan hingga ke hujung nyawa kami..sujud syukur padaMU atas segala cinta....AMIN.






UMI, ABAH, NOORA, WADE, AYAH n IBU


CIK WADE n CIK NOORA





No comments:

Post a Comment